zondag 23 oktober 2011

halloween baksels....

Nou Siem en ik toch ook maar aan de halloween baksels......


Ja..... het zijn heksenvingers. 
Vrijwel helemaal mislukt..... en ik vond ze er hier zo leuk en lekker uitzien.
We hadden ze natuurlijk veel te dik gemaakt, waardoor het nu meer een soort van dikke monster vingers zijn i.p.v. knokkelige heksenvingers. Maar ze waren ook nog niet eens lekker, erg droog. Zucht. Dus alleen het amandeltje alias nagel eraf geknabbeld, die waren wel lekker.


Nou ik vind dat gehalloween toch niet zo'n succes. Ik ga me maar eens bezig houden met Sinterklaas lekkernijen :)

11 opmerkingen:

  1. haha! ik vind ze er toch wel geweldig eng uitzien hoor, missie geslaagd (je hoeft ze natuurlijk niet op te eten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel echt een beetje eng hoor! Maar doe mij ook maar pepernoten... :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi Ik vind ze ook eng! Dus toch enigzins gelukt... Jaa, lekker pepernoten! Vooral die met chocolade erom heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou niet zo kritisch hoor! Ik vind ze wel gelukt! Haha, moest wel lachen dat je er even een briefje bij had gedaan ter verduidelijking, maar het was echt wel te zien hoor! Jammer dat ze niet lekker waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het idee briljant en ze zijn echt wel een beetje griezelig, geslaagde missie dus! Volgende keer gewoon van zandkoekjesdeeg, dan zijn ze ook nog lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met dit soort deeg moet je snel werken, zorgvuldig afwegen en mag het deeg absoluut niet lang gekneed worden, zeker niet met warme hand(jes)en. Lastig natuurlijk met zo'n kleintje! Toch zien de vingers er wel geinig uit.

    Wat misschien een grappig receptje is: peanutbutter eyeballs. Lekker en makkelijk te maken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ik zit hier helemaal onpasselijk te wezen, vooral na je opmerking: ja de nageltjes er af knabbelen whahaha vind ze juist wel goed gelukt, maar inderdaad het zijn meer monstervingers, jammer dat ze niet lekker waren!
    En nee gelukkig hier geen discussies over mijn rendiertjes, daar waren ze het wel over eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou, ik vind ze reuze-griezelig.....
    doe mij maar gezellig pepernoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb even je berichten van afgelopen week gelezen en heb even gelachen om al je grappige berichtjes en creaties. Dank je. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze echt eng, kortom goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig deze enge vingers. Alleen uh... zit er geen viezigheid onder haar nagels?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

ik ben dol op reacties!
:)